MAŇASI DI MORTI !!!
Teplice, 27.9.2008

(scénář)

Scéna 1 Před školou
Obraz 1
Záběr na školící zařízení (Mateřské centrum, Teplice).
Obraz 2 (auto)
Přijíždí tmavé auto, vystupuje řidič v černém , otevírá zadní dveře. Vystupuje Mafián se svou manželkou a kráčí ke školícímu centru.

Scéna 2 – chodba centra, výukové centrum
Obraz 1 (návleky)
Záběr zezadu na kráčející nohy Mafiána a manželky. Mají na sobě návleky. Kroky se zastavují a míří směrem ke dveřím.
Obraz 2 (cedule s nápisy DPH V PRAXI, NOVINKY ZBRANÍ V PRAXI, IDEÁLNÍ MANŽELKA V PRAXI)
Záběr na dveře a zezadu na pár, jak koukají na ceduli na dveřích s nápisem „Novinky zbraní v praxi“. Mafián vejde.
Obraz 3 (umělé karafiáty červené a bílé, návleky, tác, řečnický stolek, kytkati, šlehač, splachati, maňásek, mastička)
Záběr na mafiány. Všichni mají na nohách návleky. Vchází Mafián. Jeho banda k němu vzhlíží jako ke Kmotru, druhá banda se nevraživě dívá. Z obou táborů je jasné, že se v lásce nemají.
Otevřou se dveře a přichází šílený učitel, veze s sebou vozík nástrojů: splachati di morti, šlehato di morti, vegetato di morti a hlavně Maňaso di morti.
Mafiáni se zklidní a dávají pozor.
Učitel nejprve rychle představuje různé zbraně – nechám na Karpíšcích. Pokaždé se po prezentaci strhne menší rvačka o to, kdo ji získá. Jedině při Vegetato di morti, kdy je Vegetato aplikovaná na tvář manželky, najednou všichni přikyvují a jsou velcí kámoši. Trapné ticho.
Na závěr přichází přednáška o Maňasi di morti – absolutně nejnebezpečnějším zabijákovi. Krátká prezentace. Jediný exemplář, získá ho vyšší nabídka, obraz se zastaví a vypravěč: vítězí Mafiánbílého karafiátu.

Scéna 3 – Maňasi. Černobíle .
Obraz 1 (film JFK, katastrofa raketoplánu, pes, zrcadlo, umělé jizvy, postel, ložnice, koupelna)
Mluví vypravěč o úspěších Maňasiho. V záběru je Maňasi, jak zápasí s obrovskou brokovnicí a chce svým pidlovokým okem zaměřit cíl kdesi venku. Než se mu to podaří, vyjde rána. Zde by se vložil oficiální záběry z atentátu na Kennedyho.
Obraz 2– v lese.Maňasi coby skvělý stopař. Marně se snaží prohrabat listím jak sleduje svou kořist. Zahákne se za malý klacík a nemůže dál. Vtom odněkud přiběhne pes a vezme ho do huby. Je to pes pronásledovaného. Pes ho nese až k páníčkovi domů. Takze zase SUKCES.
Obraz 3- Maňasi v centru NASA, omylem zmáčkne tlačítko, následuje záběr katastrofy raketoplánu
Obraz 4– v noci, ložnice. V posteli spící manželky. Maňasi se objeví a napatlá ji Vegetato na obličej. Ráno záběr na několik manželek, jak se uvidí v zrcadle – postupně – zohavené.

Scéna 4 – Maňasi v současnosti, Teplice, město.
Obraz 1 – už barevně. (město, hlava Maňasiho, igelitka)
Záběr na ulici ve městě. Vypravěč říká : “Po dvaceti letech se z Maňasiho stal neúprosný a chladnokrevný profesionální zabiják. A vyrostl.“ V tu chvíli se do záběru vpotácí osoba s obrovskou kebulí a projde před kamerou s igelitkou a zase zmizí.
Obraz 2 – u Mafiána doma. (Martini, telefon, doutník, obývák)
Pochvaluje si do telefonu, že Maňasi je jeho prvotřídní hráč a jaký to byl skvělý tah, že se pomocí Vegetati zbavil své manželky, kolem budou dvě spoře oděné děvy, co mu budou servirovat martini.
Obraz 3 – město, ulice (maňasi, igelitka, mafiánky s jizvama)
Maňasi si v klidu kráčí s igelitkou a dívá se do výlohy a vesele si prozpěvuje. Najednou přijede auto, vystoupí mafiánky, připletou se k němu, naivně ho dostanou na bonbónky k autu, a potom rychle zabouchnou dveře a Maňasimu bude čučet kebule ven z auta. Tu zahlédne jeden mafiánů a hned běží k šéfovi proti kameře.
Obraz 4 – zpět u Mafiána (jako obraz 2)
Ten si hoví v křesle a popíjí. Přiřítí se mafiánek a sdělí mu, že byl Maňasi unesen. Mafián usoudí: To budou určitě červenokarafiátníci. Musíme ho dostat zpátky. Nařídí „zalehnout na matrace“ – tj. připravit se k boji.

Scéna 5 – Přestřelka, Teplice, město.
Obraz 1 – (ulice, mafiáni se svými zbraněmi- jednotl.záběry)
Záběry na mafiány v různých pozicích s rúznými zbraněmi připravenými k útoku.
Obraz 2 – (totéž jako scéna 1)
Dojde k přestřelce – mafiáni použijí své zbraně na protivníka a likvidují je.
Obraz 3 – před domem Mafiána.
Zpoza rohu se vypotácejí potlučení mafiáni vracející se z bitvy a blíží se ke dveřím. Jeden z nich už nadálku zpozoruje, že je ve schránce pošta. Kmotr ji vytrhne z ruky a otevře a zbledne. Jsou to podmínky únosců ohledně výkupného.
Obraz 4 – Druhý den u Mafiána doma. (kufr se séry)
Mafián zavírá černý kufřík a vychází ke dveřím sledován 4 bodyguardy. Nasadí si černé brýle.

Scéna 6 – v lomu, na pláni, na poli
Obraz 1 - Dvě auta stojí proti sobě a dvě skupiny osob. Mafián drží kufřík, mafiánky drží Maňasiho (hlava kouká z auta).
Mafiáni poznávají v únoscích své zohavené manželky s jizvama.
Mafiánky drsně a neúprosně koukají. „Víme, že máte serunm, navalte ho, nebo proti vám pošleme Mańasiho.“ (Maňasiho hlava se zmítá v pozadí v autě).
Mafiánům se cukají ruce na spošti. Mafián rozhodne: „Dobře, dej jim ten zaracený kufřík. Ale jen pod podmínkou, že už se nikdy neuvidíme“.
Záběr na Maňasiho, jak šněruje směrem od jednoho auta k druhému a odjezd druhéhop auta s vyčnívající kebulí.

Scéna 7 – Epilog, Teplice, salon.
Obraz 1: kosmetický salon, mafiánky bez jizev si užívají , zabaleny v prostěradle
Masáže, drink, pleťová maska.